برنامه عزاداری دهه دوم ماه صفر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی، حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان و حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی مهدی سلحشور، رضا ایزدی، حسن مالکی‌نژاد و جواد برزگر در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه‌ خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، در دهه دوم ماه صفر سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام و‌المسلمین جوادی، سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن سعیدی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و سخنرانی قبل از نماز مغرب و عشاء نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم تکیه‌ای و حجت‌الاسلام والمسلمین مقداد تابش در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر دنبال می‌شود.
همچنین، مراسمات عزاداری بعد از نماز مغرب و عشاء نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مدیحه‌سرایی مداحان برجسته مهدی سلحشور، رضا ایزدی، حسن مالکی‌نژاد، مجید دلشاد، جواد برزگر و رضا ولی‌زاده برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، مراسم قرائت دعای جامعه کبیره پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۸ آبان‌ماه در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی و مراسم قرائت دعای کمیل نیز در این تاریخ‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و حجت الاسلام والمسلمین میر شفیعی و مدیحه‌سرایی مهدی سلحشور و علی مالکی‌نژاد برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، زیارت عاشورا بعد از نماز صبح توسط مداح برجسته سید ناصر آبیار همزمان با پنج‌شنبه صبح و دعای ندبه این هفته نیز روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین‌ جوشقانیان و مدیحه‌سرایی مهدی سلحشور دنبال می‌شود.
انتهای پیام/۱۱۵