کارشناس معارفی رسانه ملی گفت: پیاده‌روی اربعین فرصتی برای تجدید عهد با امام زمان(عج) است تا بتوانیم حرکت خود را در مسیر مودت و دوستی با اهل بیت(ع) ادامه داده و دچار لغزش نشویم.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در جمع عزاداران اربعین حسینی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: یکی از اعمالی که در زیارت امام حسین علیه‌السلام از فضیلت بسیاری برخوردار است، فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد است.

وی با بیان اینکه نعمت ولایت یکی از مهمترین نعمت‌هایی است که خداوند در ارتباط با آن در روز قیامت افراد را مورد بازخواست قرار می‌دهد، افزود: ما باید خداوند را شاکر باشیم که محبت اهل بیت را در دل ما قرار داده است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه زیارت امام حسین علیه‌السلام شکرگزاری از نعمت ولایت و محبت اهل بیت است، تصریح کرد: کسی که از قرآن فاصله گیرد نمی‌تواند تفسیر درستی از آیات آن داشته باشد و نعمت‌های خداوند را به خوبی درک کند.

وی گفت: کسانی که پول و زندگی خود را در راه امام حسین علیه‌السلام خرج می‌کنند، بدانند که در قیامت با اهل بیت علیه‌الاسلام محشور خواهند شد هر چند هزینه کردن در دستگاه امام حسین علیه‌السلام نیز نیازمند خلوص نیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد گفت: پیاده‌روی اربعین فرصتی برای تجدید عهد با امام زمان(عج) است تا بتوانیم حرکت خود را در مسیر مودت و دوستی با اهل بیت(ع) ادامه داده و دچار لغزش نشویم.

انتهای پیام/۱۱۵