اجرای گروه‌های تواشیح و هم‌خوانی مختلف در سطح ملی یکی از برنامه‌های فرهنگی موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها است که تا روز اربعین حسینی بعد از برپایی نمازهای جماعت در حسینیه این موکب دنبال می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) امسال برای اجرای گروه‌های مختلف تواشیح و هم‌خوانی در سطح ملی برنامه‌ریزی مطلوبی را انجام داده است که بر اساس این برنامه‌ریزی در برخی از روزها بعد از برپایی نمازهای جماعت ظهر و عصر یا مغرب و عشاء شاهد اجرای گروه‌های مختلف در حسینیه این موکب خواهیم بود.
بر اساس این گزارش، تاکنون گروه تواشیح محمد رسول‌الله (صلی‌الله علیه و آله) تهران با حضور ۵ نفر و گروه فرهنگی، قرآنی و بین‌الملی معراج قم با حضور هفت نفر از قاریان برجسته قرآن کریم در حسینیه موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برای زائران اربعین حسینی اجرا کرده‌اند.
لازم به ذکر است، همانطور که موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تا روز اربعین خدمات مختلف رفاهی و درمانی را ارائه می‌دهد، برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله اجرای گروه‌های تواشیح و هم‌خوانی برجسته استان‌های مختلف کشور را نیز دنبال می‌کند.
انتهای پیام/۱۱۵