محمدجواد جهانگیرزاده مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در راستای افزایش تعاملات از مضیف‌العباس عتبه عباسی(ع) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از مضیف‌العباس عتبه عباسی بازدید و در حاشیه این دیدار با جمعی از مسؤولان این عتبه گفت‌و گو کردند.

بر اساس این گزارش، جوادالحسناوی‌ مسؤول دفتر متولی عتبه عباسی در این دیدار از برپایی موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه خدمات‌رسانی به زائران اربعین در این موکب هماهنگی لازم را برای فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز انجام دهیم.

در این دیدار محمدجواد جهانگیرزاده مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز ضمن تقدیر از اهتمام مسؤولان عتبه عباسی(ع) در راستای مشارکت با این موکب تصریح کرد: امیدواریم بر اساس ظرفیت‌های خود بتوانیم در کنار مردم عراق خادمان مطلوبی برای زائران امام حسین علیه‌السلام باشیم.

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار پرچم و برخی از متبرکات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به مسؤولان عتبه عباسی(ع) اهدا شد.

انتهای پیام/۱۱۵