به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، سردار غلامرضا احمدی عصر روز گذشته در دیدار اعضای ستاد قرارگاه فرهنگی مساجد سپاه امام علی بن‌ابیطالب علیه‌السلام با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه کارگاه‌های فرهنگی در حوزه‌های مقاومت بسیج فعالیت دارند، اظهار کرد: اعضای اصلی قرارگاه‌های فرهنگی مساجد در این کارگاه‌ها حضور می‌یابند تا سیاست‌گذاری و برنامه‌های کلی را دنبال کنند.

وی از تشکیل ۶ کارگاه در حوزه‌های مقاومت بسیج یاد کرد و افزود: باید در سطح هر منطقه کارگاه‌ها را گردهم آورده تا بتوانیم دیدار اعضای این کارگاه‌ها با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه امام علی بن‌ابیطالب علیه‌السلام با تاکید بر اینکه برخی از مساجد استان قم توانسته به دستاوردهای جدیدی برسند، گفت: تقویت ظرفیت‌های قرارگاه‌های فرهنگی مساجد پویایی مساجد را بیشتر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از مساجد نوجوانان و جوانان به صورت ویژه در حال خدمت به نمازگزاران و اهالی محل هستند، عنوان کرد: با نگاه به تلاش‌ها و فعالیت‌های جوانان و نوجوانان می‌توانیم زنده بودن مساجد را به اثبات برسانیم؛ امیدواریم بتوانیم از ظرفیت قرارگاه‌های فرهنگی به شیوه مطلوب استفاده کنیم.(p2)