به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها ویژه‌برنامه ولادت این بانوی بزرگ اسلام در رواق حضرت خدیجه(س) در نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

سخنرانی مراسم صبح ولادت را خانم قاسمی از اساتید حوزه علمیه خواهران بر عهده داشته و با محوریت مفهوم شکر و ارتباط آن با  زندگی حضرت زینب سلام‌الله علیها برای بانوان سخنرانی خواهند کرد.

همچنین خانم وفادار در نوبت صبح احکام مربوط به طهارت را برای بانوان حاضر در رواق تبیین می‌کنند.

در نوبت عصر نیز خانم میرامام ابعاد ولایت مداری حضرت زینب سلام‌الله علیها و نقش این بانو را در پیشبرد آیین آسمانی اسلام برای بانوان تبیین کرده و خانم خودکار در وصف این بانوی عقیله به مداحی خواهند پرداخت و ابعاد شخصیتی این بانوی عقلیه را برای بانوان در قالب اشعار مداحی بیان خواهند کردند.

اهدای جایزه و برگزاری مسابقه با محوریت شخصیت حضرت زینب سلام‌الله علیها از دیگر برنامه‌های رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در سالروز ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها است.

توزیع کاربرگ های رنگ‌آمیزی با محوریت شخصیت حضرت زینب سلام‌الله علیها، برگزاری نمایش عروسکی و اجرای جنگ باهدف تحلیل ابعاد مختلف شخصیتی حضرت زینب سلام‌الله علیها نیز از مهم‌ترین ویژه‌برنامه رواق خردسال، کودک و نوجوان در سالروز ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها است.(t2)