به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، علی رمضانی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی دهه فجر در هفت رشته فوتسال، والیبال، دارت طناب‌کشی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و بدمینتون برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این مسابقات برای خادمان افتخاری، رسمی، قراردادی، پروژه‌ای و ساعتی برنامه‌ریزی مطلوبی انجام شده است.

وی بابیان اینکه در رشته فوتسال هر تیم متشکل از ۹ بازیکن و یک سرپرست خواهد بود، اضافه کرد: کلیه خادمان رسمی و غیررسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها می‌توانند در رشته فوتسال شرکت کنند.

مسئول تربیت‌بدنی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: در رشته والیبال نیز ۹ بازیکن و یک سرپرست یک تیم را تشکیل می‌دهند که هر تیم مجاز به داشتن چهار بازیکن از خادمان افتخاری است.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی رشته آمادگی جسمانی در هفت آیتم مختلف یادکرد و گفت: بخش‌های مختلف پرش از تور و ارتفاع، دراز و نشست در ۶۰ ثانیه، شنای سوئدی در ۶۰ ثانیه، طناب‌زنی در ۶۰ ثانیه، بارفیسک در ۶۰ ثانیه و دو استقامت در رشته آمادگی جسمانی برای خادمان رسمی، قراردادی، ساعتی، پروژه‌ای و شرکتی درنظر گرفته‌شده است.

رمضانی با اشاره به اینکه رشته ورزشی دارت نیز ویژه خادمان رسمی، قراردادی، پروژه‌ای، ساعتی و شرکتی است، مطرح کرد: خادمان افتخاری می‌توانند در رشته‌های بدمینتون و تنیس روی میز نیز شرکت کنند و همچنین در رشته طناب‌کشی نیز هر تیم می‌تواند از سه خادم افتخاری استفاده کند.

وی بابیان اینکه مسابقات ورزشی دهه فجر هم‌زمان با دهم بهمن‌ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: افراد علاقه‌مند و داوطلب برای شرکت در این مسابقات ورزشی می‌توانند تا هشتم بهمن‌ماه طی ساعات ۱۵ الی ۲۰ به محل اداره تربیت‌بدنی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مراجعه و یا با تلفن‌های ۳۷۱۱۹۱۹۹ و ۳۷۱۱۹۱۴۵ تماس حاصل کنند.(t1)