به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، محمود پارچه‌باف پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران موکب اهالی قم‌المقدسه با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از تلاش این موکب برای ایجاد ساختمان ۲۵ هزار متری در کربلا یاد کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این ساختمان هزینه نیاز است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف برای تامین این هزینه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه شعار سال در ویژه برنامه‌های نیمه شعبان مورد توجه قرار می‌گیرد، عنوان کرد: همانند سنوات گذشته امسال برای نیمه شعبان نیز برنامه ویژه داریم و از ظرفیت گروه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای برگزاری جشن نیمه شعبان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را به صورت ویژه دنبال کنیم.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی نظری منفرد با بیان اینکه پیام سال نو در حقیقت تذکر معاد است، مطرح کرد: امیدواریم سال جدید برای آستان مقدس و همه ملت ایران سالی پر از توفیق و موفقیت باشد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون دشمنان به دنبال انحراف جوانان هستند، تصریح کرد: مردم و نسل جدید انقلاب باید در مناسبت‌های دینی از جمله نیمه شعبان به دنبال رویکردهای جدید باشند و در این راستا فعالیت‌های فرهنگی باید در محوریت نیمه شعبان قرار می‌گیرد.(p2)