به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان موزه فقه و زندگی با بیان اینکه مردم باید با روش‌های درست به سمت امور خیر و نیکو تشویق شوند، اظهار کرد: برای گسترش موزه فقه و زندگی می‌توانیم از ظرفیت‌های مختلف مردمی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای ترویج و تبلیغ فرهنگ مردم ایران و مسلمانان باید از تخریب ملل و پیروان مذاهب دیگر پرهیز کنیم، اضافه کرد: اگر گسترش موزه فقه و زندگی به صورت منسجم توسط مجموعه‌های مختلف فرهنگی با اهداف مشخص دنبال شود به نتایج مطلوب‌تری در این موزه خواهیم رسید.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یادآور شد: آستان مقدس به سهم خود مشارکت لازم را در موزه فقه و زندگی خواهد داشت و در صورت امکان برخی از داشته‌ها و آثار تاریخی مرتبط با حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) را به صورت امانت یا هدیه در اختیار این موزه قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه به نمایش گذاشتن آثار مرتبط با اهل‌بیت(ع) احیای امر و فرهنگ این خاندان عصمت و طهارت است، مطرح کرد: رویکرد استکبارستیزی دین مبین اسلام باید در آثار موزه فقه و زندگی قابل مشاهده باشد.