به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از رؤسای کارگروه‌های تخصصی و عمومی ۲۷گانه که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با اشاره به تشکیل این کارگروه‌ها به دستور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به‌صورت طبیعی مطلوب است که با این ابتکارِ خدمت و ارائه امکانات، دیگر نمایندگان قم نیز از خروجی عملکرد این کارگروه‌ها  استفاده کنند.
وی اضافه کرد: اگر بخواهیم دایره ورود و حضور را در برنامه‌ها و فعالیت‌ها گسترده کنیم فضای کار بسیار زیادی وجود دارد اما با توجه به محدود بودن ظرفیت‌ها و انرژی‌ها باید در چهارچوب اختیارات حرکت کرد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: با توجه به اینکه کارگروه‌ها در برخی موارد، خط و مشی مسلم و مشخص  و در پاره‌ای از مواقع خط و مشی اضطراری دارند و از سویی مجبور به فعالیت و کار میدانی و درنتیجه مواجهه با مسؤولان و مدیران هستند ، فعالیت آنان نباید صرفا انتقاد گونه باشد که این امر موجب خستگی و دل‌زدگی شده و به صورت طبیعی مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. راه مناسب این است که طبق دستور اسلام نگاه ویژه‌ای به خدمات، فعالیت‌ها و جنبه‌های مثبت داشته باشیم و با چشم دیگر نقاط ضعف و کاستی‌ها را به صورت مناسب منعکس کنیم.
وی با اشاره به اینکه حضور کارگروه‌ها در عرصه‌های مختلف باید تقویت شود، عنوان کرد: اگر کارگروه‌ها بخواهند طبق مطالبات و گله‌مندی افراد فعالیت‌ها را به‌پیش ببرند قطعاً دچار مشکل خواهند شد ازاین‌رو مسائل باید به‌صورت آنچه مورد نیاز مردم و متوجه حل مشکلات آنان است، پیش رود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم با تأکید بر اینکه مشکلات و مسائل اولویت‌دار باید موردتوجه نمایندگان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید با روشن‌بینی نه با خوش‌خیالی مشکلات را حل کرد، اگر به این موضوع توجه شود به صورت قطعی در عرصه‌های مختلف به موفقیت خواهیم رسید.
در این جلسه احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از رؤسای کارگروه‌های ۲۷ گانه نیز از فعالیت هایشان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دانش‌آموزی، فضای مجازی، گردشگری، رسانه، امنیتی و دفاعی، عفاف و حجاب، اعتیاد، محیط‌زیست ، مدیریت شهری و غیره به ارائه گزارش پرداختند.