به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، اهل‌بیت علیه‌السلام در احادیث فراوانی عدم شناخت مولای موعود امم و عدم شناخت امام علیه‌السلام را علت طولانی شدن انتظار دانسته‌اند و بیان کرده‌اند تا امام زمان(عج) برای مردم شناخته نشود این انتظار، انتظار بی‌سرانجامی خواهد بود و بیان کرده‌اند که صبح سپید این انتظار زمانی به سر می‌رسد که مردم قدردان مقام و منزلت امام خویش بوده و امامشان را به‌حق معرفتش شناخته و به‌حق همین معرفت از او طلب یاری و کمک نمایند و در چشم و دلشان غیری از او نباشد.

امسال هم نیمه شعبان همچون سال‌های گذشته امور فرهنگی خواهران برای اینکه قدمی در راستای معرفی منتظَر و سبک زندگی انتظار به مردم بردارد با دوره معارفی کوتاه‌مدت «عطر انتظار» میزبان خواهران و برادران است.

این دوره با محوریت مباحث مهدویت و با موضوع «تربیت مهدوی حرکتی به‌سوی زندگی متعال» از شنبه ۸ اردیبهشت به مدت پنج روز از ساعت ۱۸ در مدرس ۵ شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها آغاز شده است.

لازم به ذکر است، برگزاری دوره‌های مهدویت به‌صورت تخصصی، مقدماتی و پیشرفته از برنامه‌های ثابت امور فرهنگی خواهران است و  در هر فصل سال در حدود ۹۰ نفر به‌صورت ثابت در این دوره‌ها حضورداشته و با معارف مهدویت به‌صورت تخصصی آشنا می‌شوند.(t1)