به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم شب گذشته به ریاست آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام جمعه قم و با حضور جمعی از مدیران کل استان قم در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیما استان قم در این نشست گفت: فعالیت در حوزه دفاع مقدس و ترویج آرمان‌های انقلابی با استفاده از ظرفیت رسانه و صدا و سیما نیازمند هزینه‌های سنگینی است که صدا و سیمای مرکز قم به تنهایی نمی‌تواند این هزینه‌ها را تامین کند به همین علت امیدواریم مجموعه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به دستاوردهای مورد نظر در این عرصه مشارکت لازم را داشته باشند.

وی از تهیه فیلم‌های سینمایی و سریال برای معرفی شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز قم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به دنبال این است تا بتواند بخشی از تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی را در قم تولید کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تطهیرسازی چهره منحوس رژیم شاهنشاهی است، تصریح کرد: در راستای رسیدن به این هدف برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و کاهش قداست این نظام تلاش می‌کند به همین علت باید در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به این مباحث توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: سرنگونی نظام شاهنشاهی، به وجود آوردن استقلال، ایجاد آزادی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که می‌توان به‌عنوان معجزه از این دستاوردها نام برد.

گفتنی است، در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی معاون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلا‌م‌الله علیها، حجت‌الاسلام سید باقر تکیه‌ای مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در قم و جمعی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی به تشریح برنامه‌های خود در دهه کرامت پرداختند.