به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان قم که در سالن حضرت خدیجه(س) برگزار شد، با اشاره به برگزاری دو هزار و ۱۲۷ ریز برنامه در قالب ۲۵۶ برنامه محوری در دهه کرامت اظهار کرد: در این دهه با شعار محوری « خدمت کریمانه به رسم اهل‌بیت(ع)» به دنبال اجرای برنامه‌های استانی، ملی و بین‌المللی هستیم.

وی با اشاره به حضور مسئولان استانی در برنامه‌های دهه کرامت گفت: صبح روز میلاد برنامه افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت با حضور شخصیت‌های کشوری و مراجع تقلید در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری ویژه برنامه جشن همراهی با استقبال پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر یاد کرد و گفت: در کنار این جشن همراهی نمایشگاه بهشت بانو با ۲۰ غرفه مختلف کودک و نوجوان، آشنایی با امامزادگان، نذر شادی و پاسخ‌گویی به شبهات برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه دهه کرامت در سطح استان در قالب جشنواره مردمی کرامت با محوریت ساماندهی فعالیت‌های مردمی دنبال می‌شود و یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها کمک به قشر نیازمند جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی‌پور با بیان اینکه جشن‌های کرامت از شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در ۱۱ نقطه مختلف استان برگزار می‌شود، گفت: این جشن‌ها با ایستگاه‌های صلواتی و غرفه‌های فرهنگی در بوستان‌های شهدای آذر، نیروگاه، پردیسان و علوی برگزار می‌شود.