به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، جشن بزرگ «دختران آفتاب» با حضور حجت‌الاسلام صادق مقدسیان، کارشناس عرصه تربیت دینی کودکی در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها حرم مطهر برگزار خواهد شد.

این برنامه مصادف با ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۷ در حرم مطهر آغاز می شود و شبکه‌های رسانه‌ای مختلف این ویژه‌برنامه را به‌صورت سراسری پوشش خواهند داد.

برگزاری جنگ شادی، اجرای نمایش، برگزاری مسابقه با محوریت حجاب و عفاف و تبیین شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها از دیگر برنامه‌های محوری این همایش و ویژه‌برنامه جشن برای دختران خواهد بود.

تجلیل از دختران فعال در عرصه فرهنگ دینی نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

لازم به ذکر است، نمایشگاه تصویری حجاب و عفاف آستان مقدس برای بازدید دختران تمدیدشده است و دختران می‌توانند با حضور در بالکن شرقی شبستان امام خمینی (ره) از این نمایشگاه بازدید کنند.

برگزاری مسابقه حجاب، تبیین سرگذشت دختران نوجوان شهیده راه حجاب و عفاف، بیان اثرات روان‌شناختی و پیامدهای اجتماعی بی‌حجابی، تبیین اثرات مثبت حجاب و عفاف، تحلیل رویکردها، اهداف و منافع جریان‌های مخالف باحجاب عفاف در عرصه بین‌المللی و تبیین وضعیت پوشش در دانشگاه‌های مشهور دنیا از مواردی است که در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.