به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، کاروان شادی دهه کرامت با حضور پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) شب گذشته از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر بانوی کرامت برپا شد.

خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، آستان قدس رضوی، حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، آستان احمد بن موسی(ع) و مسجد مقدس جمکران این کاروان مردمی را همراهی کردند و همچنین مداحان استانی نیز در مسیر حرکت کاروان به شعرخوانی پرداختند.

همچنین، در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها اجتماع بزرگ مردمی دهه کرامت با مشارکت هیئت‌های مذهبی استان قم و حضور کاروان شادی در صحن امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی از کارشناسان مسائل دینی در این اجتماع طی سخنانی با اشاره به ارزش و اهمیت زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها عنوان کرد: ایشان در میان خاندان عصمت و طهارت جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص داده‌اند به همین علت تعاریف متفاوتی نیز در مورد ایشان بیان شده است.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح سبک زندگی افراد می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کند، مطرح کرد: در شرایط کنونی باید نسبت به دستورات اقتصادی اسلام توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

گفتنی است، قرائت آیات قرآن کریم توسط سید جواد حسینی، شعرخوانی صابر خراسانی و مولودی‌خوانی سید مجید بنی‌فاطمه، احمد واعظی و عباس حیدرزاده از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.