به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، پهلوانی طی گفت‌و گویی با اشاره به فعالیت کاروان سفیران کریمه حرم بانوی کرامت در استان هرمزگان اظهار کرد: خادمان کریمه اهل‌بیت(س) در دو گروه متفاوت در برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت که به مناسبت دهه کرامت در مناطق مختلف هرمزگان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی از اجرای برنامه‌های «اجابت آرزوها» با محوریت سرکشی از ایتام و اهدا هدایایی به مناسبت دهه کرامت به آنان یاد و اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح از مشارکت خیرین این استان نیز استفاده می‌شود تا بتوانیم دهه کرامت متفاوتی را برای ایتام رقم بزنیم.

نماینده جشنواره مردمی کرامت در هرمزگان خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی همراه با اجرای میدانی گروه سرود، نورافشانی در حرم مطهر امامزاده سید مظفر(ع) و برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت در حسینیه امامزاده سید مظفر(ع) از دیگر بخش‌های این جشنواره در هرمزگان خواهد بود.

وی با اشاره به دیدار سفیران کریمه با نماینده ولی فقیه هرمزگان و امام جمعه بندرعباس مطرح کرد: این افراد در جمع نظامیان نیروی دریایی سپاه حضور می‌یابند و از بیماران بیمارستان‌های صاحب الزمان(عج) و شهید محمدی عیادت می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان از برگزاری جشن شکوفه‌های نور در امامزاده سید مظفر(ع) و برپایی دختران آفتاب در دهستان ایسین در روز جاری با حضور خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و ادامه داد: بازدید از زندان، نشست با علمای اهل‌سنت و حضور در جمع نمازگزاران مسجد قدس از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در روز دوشنبه ۲۵ تیرماه خواهد بود.