به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، کاروان سفیران کریمه که به منظور شرکت در برنامه‌های جشنواره مردمی دهه کرامت هرمزگان وارد این استان شده تا کنون در برنامه‌های مختلفی شرکت کرده است که در ادامه این برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان صاحب الزمان(عج) بندرعباس از بیماران این بیمارستان عیادت کرده و بسته‌های معنوی و متبرک را به بیماران هدیه کردند .

در قالب این برنامه یک روحانی، مداح و دو خادم اعزامی از حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به همراه پرچم متبرک حرم مطهر در بخش‌های مختلف اورژانس، اطفال، زنان و زایمان و درمانگاه حضور یافتند و حال و هوای معنوی خاصی را در بین بیماران و کارکنان بیمارستان بوجود آورد.

بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) نیز با استقبال از خادمان با جاری ساختن اشک شوق، به پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها تبرک جستند و بر آن بوسه زدند.

استقبال پرشور همراهان بیماران و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان صاحب‌الزمان(عج)، صحنه‌های نابی را از عشق و ارادت به بانوی کرامت به تصویر کشید.

کاروان سفیران کریمه در قالب دو گروه برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت را در شهرهای بندرعباس و میناب دنبال می‌کنند و به مدت هفت روز تا روز جمعه در استان هرمزگان حضور خواهند داشت.

گفتنی است، جشنواره مردمی کرامت به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و با مشارکت مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در ۱۱ استان و ۱۱ کشور مختلف درحال اجراست.(t2)