به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، هادی محمودنژاد ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد آیین‌های فاطمی و مسئولان جشنواره مردمی کرامت با آیت‌الله سعیدی با اشاره به اعزام سفیران کریمه به شهرها و استان‌های مختلف اظهار کرد: در استان قم سفیران کریمه در قالب کاروان‌های ۱۰ نفره در ۱۱۴ مرکز مختلف حضور یافتند که ۹۵ درصد هزینه‌های سفیران را خیرین پرداخت کردند.

وی از برپایی ۱۰ ایستگاه صلواتی در صحن‌های جامع فاطمی و جوادالائمه علیه‌السلام یاد کرد و افزود: ۵۰ درصد از سفیران کریمه از خادمان رسمی حرم مطهر بوده‌اند، نزدیک به دو هزار نفر از خادمان در روز میلاد بانوی کرامت و امام رضا علیه‌السلام و همچنین ۱۳ هزار خادم نیز در طول دهه کرامت در راستای اجرای برنامه‌ها و خدمت‌رسانی به زائران مشارکت داشته‌اند.

معاون اجرایی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: پشیبانی از برنامه‌ها و خدمات‌رسانی به دست‌اندرکاران توسط مدیریت فنی و مهندسی آستان مقدس دنبال شده است.

وی یادآور شد: امسال با عنایت تولیت حرم مطهر طرح «کرامت» را در حوزه املاک و موقوفات رقم زدیم که در این طرح برای نخستین بار تخفیف ۵۰ درصدی برای مستأجران درنظر گرفته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه در گذشته هر سال از پنج تا ۱۰ مورد از پلاک‌های آستان با پیگیری‌های قضایی تعیین تکلیف می‌شود، عنوان کرد: با اجرای طرح کرامت تاکنون ۱۰۰ مراجعه‌کننده داشته‌ایم و طی ۲۰ روز ۸۰ پلاک از املاک آستان مقدس را تعیین تکلیف کرده‌ایم.