به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همزمان با دهه ولایت مراسم، محافل معارفی و سخنرانی‌های مذهبی آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش در هفته جاری نیایش صبحگاهی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین خورشیدی برگزار می شود و قرائت دعای صباح، صحیفه سجادیه و خطبه‌خوانی از  دیگر برنامه‌های صبحگاهی حرم مطهر است.

برنامه سخنرانی با عنوان «پیام حرم» در هفته جاری با سخنرانی حجج‌الاسلام بیگدلی، صادقی واعظ و رضوی همدانی یک ساعت قبل از اذان ظهر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می شود.

همچنین برنامه زمزم معرفت در هفته جاری با سخنرانی حجج‌الاسلام همتی، وحید پور، رستم نژاد، منتظرین، ملکی، محمدی و لطفی در موضوعات تربیت دینی فرزند، پرسش و پاسخ‌های شرعی، مهدویت، مسائل اعتقادی و مبحث ولایت برگزار خواهد شد.

برنامه منبر حرم نیز هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا با سخنرانی حجج‌الاسلام ماندگاری، میر شفیعی، فرحزاد، بندانی نیشابوری و حسینی قزوینی برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی حرم مطهر دعای توسل نیز بعد از نماز جماعت مغرب و عشا از سوی هیئت جانبازان قم در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و  زیارت عاشورا در صبح روز پنجشنبه توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین خورشیدی قرائت می شود این در حالی است که شب پنجشنبه نیز زیارت جامعه کبیره با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی قرائت خواهد شد.

دعای کمیل این هفته بانوای حسن اخباری در شب پنجشنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

سخنران این هفته دعای ندبه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی است؛ این در حالی است که ویژه‌برنامه ولادت امام هادی علیه‌السلام در روز دوشنبه و ویژه‌برنامه سالروز عید غدیر در روز پنجشنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تواشیح، اجتماع منادیان غدیر، و برگزاری محفل سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی قزوینی از برنامه‌های محوری دهه ولایت در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها است.(T2)