به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم نیایش صبحگاهی و خطبه‌خوانی در هفته جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی (ره) از ساعت ۷:۱۵ با حضور خادمان آستان مقدس بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه عزاداری دهه سوم ماه محرم‌الحرام بعد از نماز مغرب و عشاء در روز شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد برگزار خواهد شد و از روز یکشنبه تا پنج‌شنبه سخنرانی این محفل عزاداری را حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری بر عهده‌دارد. سخنران روز جمعه این محفل سوگواری حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی اراکی خواهد بود.

مداحی مراسم عزداری دهه سوم محرم نیز با حضور مداحان اهل‌بیت علیه‌السلام حاج عباس حیدر زاده، سید رضا نریمانی، سید جواد تحویلدار و حاج نادر جوادی پس از محفل سخنرانی نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

همچنین ویژه‌برنامه سالروز شهادت امام سجاد علیه‌السلام در شب شهادت (پنجشنبه‌شب) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری و مداحی حاج عباس حیدرزاده و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سخنرانی مراسم ظهر شهادت امام سجاد علیه‌السلام را حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدرسی بر عهده دارد و مداحی مراسم ظهر شهادت امام سیدالساجدین با مداحی مجید دلشاد انجام می‌شود.

مجلس عزاداری شام شهادت امام سجاد علیه‌السلام نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی اراکی و مداحی سید رضا نریمانی اجرا خواهد شد.

همچنین خطبه امام سجاد علیه‌السلام عصر جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرودی و نوای سید علی حسینی نژاد قرائت خواهد شد.

ویژه‌برنامه «پیام حرم» در هفته جاری یک ساعت مانده به اذان ظهر در شبستان امام خمینی (ره) برای مشتاقان معارف اهل‌بیت علیه‌السلام تبیین خواهد شد و اضافه بر این ویژه‌برنامه معرفتی و گفت‌وگومحور «زمزمه معرفت» نیز در هفته جاری یک ونیم ساعت مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه در شبستان امام خمینی (ره) به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

همچنین محفل نورانی دعای توسل با حضور جمعی از جانبازان استان قم در شبستان امام خمینی (ره) قرائت خواهد شد؛ قرائت دعای کمیل این هفته را حاج عباس حیدر زاده بر عهده دارد و زیارت عاشورا با نوای حجت‌الاسلام محمدی خوانده می‌شود.

زیارت جامعه کبیره در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه قرائت خواهد شد و مراسم سخنرانی دعای ندبه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی محمدی و مداحی حاج حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

زیارت آل یاسین نیز در روز جمعه، یک و نیم ساعت مانده به غروب آفتاب در حرم مطهر قرائت خواهد شد.