به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان قم در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله صلی الله علیه و آله طی سخنانی اظهار کرد: این اجتماع با شکوه موجب هراس دشمنان می‌شود چراکه اقتدار و بزرگی بسیج در این اجتماع‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی طی چهار دهه اخیر توانایی‌های خود را به اثبات رسانده است، اضافه کرد: ایران می‌تواند در برابر استکبار جهانی به ایستادگی خود ادامه دهد همانطور که در دوران دفاع مقدس نیز بدون هیچ وابستگی به کشوری توانست مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کند.

امام‌جمعه قم بصیرت نیروهای بسیجی و انقلابی را عامل خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هیچگاه زورگویی دشمنان را قبول نکرده و همچنان با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با همه امکانات خود به عرصه جنگ نرم وارد شده است، گفت: نیروهای انقلابی ایران با اهتمام در این جبهه حضور یافته‌اند و تلاش می‌کنند تا با توطئه‌های دشمن مقابله کنند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور ابله آمریکا، ناپخته، سخیف و بدون حساب است، مطرح کرد: جهان نسبت به این موضوع آگاهی دارد به همین علت باید بگوییم که آمریکا خوار و ذلیل شده است و مسئولان این کشور آرزوی دیدار و مذاکره با مقامات جمهوری ایران اسلامی را دارند اما ایران اسلامی مقتدرانه و عزتمند درخواست آمریکایی‌ها را رد می‌کند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از بسیجیان به‌عنوان مظهر اقتدار نظام اسلامی نام برد و گفت: این قشر باید به‌عنوان انقلابی‌ترین نیروهای جامعه وحدت را در میان اقشار مختلف مردم تقویت کنند تا نظام اسلامی بتواند با تکیه بر عنصر وحدت به نتایج مورد نظر برسد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با حملات رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مردم است، عنوان کرد: اگر وحدت در میان مردم تقویت شود دشمن با هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند به نظام اسلامی آسیب برساند.(p1)