به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف در گفت و گویی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره از آزمون‌های آموزش غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام در روز جمعه ۲۷ مهرماه اظهار داشت: این آزمون در ۱۷ رشته قرآنی و معارفی برای ثبت‌نام کنندگان برگزار خواهد شد.

مدیر قرآن و عترت آستان مقدس رشته‌های حفظ، تجوید، روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر، تدبر، آیین همسرداری، تربیت فرزند، سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری و سیر مطالعاتی اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب را از رشته‌هایی عنوان کرد که در روز جمعه آزمون آنها از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام نیاز به‌شرط سنی، مدرک تحصیلی و شرایط جنسیتی خاصی ندارد و همه علاقه‌مندان در طول ماه‌ها و فصول مختلف سال می‌توانند در رشته‌های غیرحضوری این مرکز ثبت‌نام کرده و در آزمون‌ها شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مشرف با اشاره به اینکه سالانه ۵ هزار نفر به‌صورت ثابت در رشته‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: سالانه به ۱۵۰۰ نفر از سوی مرکز قرآن و حدیث گواهی حضور در دوره‌های آموزشی غیرحضوری اعطا می‌شود.

وی از استقبال خوب زائران شهرستانی برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری خبر داد، یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری می‌توانند به شبستان نجمه خاتون و واحد آموزش‌های غیرحضوری مراجعه کرده و یا با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۰ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است، ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها انجام می‌شود.(t1)