به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم عزاداری شام رحلت پیامبر اسلام(ص) چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه هم‌زمان با ۲۸ صفر بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد از اساتید حوزه علمیه قم به ایراد سخن و حسن شالبافان به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، سه‌شنبه هفته جاری ۱۴ آبان‌ماه بعد از برگزاری مراسم دعای توسل هم‌زمان با شب رحلت حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله مراسم عزاداری با مدیحه‌سرایی سید رضا نریمانی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

همچنین، در ظهر سالروز رحلت نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مدیحه‌سرایی یاسین شیخ‌زاده قبل از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری شام شهادت امام رضا علیه‌السلام نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه همزمان با ۲۹ صفر بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، ظهر روز شهادت امام رضا علیه‌السلام نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام میرشفیعی و مدیحه‌سرایی سید ناصر آبیار مراسمی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.