به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، در این نشست که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات ساختمان کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار شد حجت‌الاسلام کریمی، روابط عمومی حوزه‌های علمیه از اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و آموزشی حوزوی در اجرای این آیین خبر داد و گفت: طلاب و فضلای حوزوی برای اجرای آیین‌های معارفی حرم مطهر آمادگی لازم دارند.

همچنین برخی دیگر از نمایندگان دستگاه‌ها اجرایی و فرهنگی بر لزوم انتقال دقیق مفاهیم فاطمی و دستاوردهای هجرت جهاد گونه حضرت معصومه سلام‌الله علیها تأکید کردند.

گفتنی است حجت‌الاسلام فلاحی، معاون فرهنگی حرم مطهر در بخشی از سخنان خود در این کارگروه بر تعمیم دستاوردهای هجرت حضرت معصومه سلام‌الله با همکاری هیئات و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: قم مرکز نشر تراث ثقلین در جهان اسلام است و باید در ایام مناسبتی به‌درستی به ترسیم ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها پرداخته شود.

همچنین در بخش دیگری از این کارگروه هم‌اندیشی حجت‌الاسلام بهشتی پور، مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله به بررسی برخی از برنامه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌شده در ایام ورود تاریخی بانوی کریمه به قم پرداخت و گفت: به مناسبت ایام رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها سه روز به‌صورت ویژه‌، برنامه‌های عزاداری و معارفی برنامه‌ریزی‌شده است.