به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، بر لزوم پرهیز از کارهای موازی در عرصه‌های مختلف به ویژه فرهنگی تاکید و عنوان کرد: تجمیع نیروها و مجموعه‌ها به جای ایجاد تشکیلات جدید می‌تواند نتایج بیشتری را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مقوله عفاف و حجاب سرلوحه کار شورای امر به معروف و نهی از منکر است، اضافه کرد: می‌توان با همکاری و همدلی ایده‌ها و نظرات مورد نظر را تجمیع و یک کار متفاوت و تاثیرگذار را اجرایی کنیم.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه در استان قم مسئولان دلسوز درحال فعالیت هستند، گفت: نتایج جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر باید در خیابان‌ها و سطح شهر قابل مشاهده باشد و با وجود اراده و تلاش مستمر همراهی خداوند متعال نیز محقق خواهد شد.

در ادامه دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم از تلاش‌های انجام شده برای منسجم‌سازی فعالیت‌های مجموعه‌های مرتبط با حجاب و عفاف در قم یاد کرد و گفت: با توجه به وضعیت حجاب همه مجموعه‌ها موظف هستند از ظرفیت‌های خود در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی به آمادگی شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم برای همکاری با بنیاد حجاب و عفاف اشاره کرد و ادامه داد: هر چند حجم امکانات و تهاجمات دشمن با امکانات و برنامه‌های ما قابل مقایسه نیست اما تلاش خود را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم حجاب و عفاف را در جامعه ترویج دهیم.