به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، کاروان نمادین ورود کریمه اهل‌بیت(س) به شهر مقدس قم امروز همزمان با بیست و سوم ربیع‌الاول، با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و روحانیون از میدان معصومیه به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) حرکت کرد.

این کاروان با عبور از بلوار آیت الله کاشانی، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهید آیت الله سعیدی، سه راه خورشید، چهار راه بازار و میدان آستانه ساعت ۱۰ امروز در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر تجمع کردند.

اهداء هدایای مختلف به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده، فضاسازی مسیر کاروان با همکاری شهرداری و فعالان فرهنگی منطقه، مدح‌خوانی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در طول مسیر به همت خادمان و گروه‌های مردمی، توزویع چهار هزار شاخه گل، چندین هزار پرچم مزین به نام حضرت معصومه سلام‌الله علیها و متبرکات آستان مقدس در میان مردم از جمله حواشی مسیر حرکت بوده است.

۵۰ نفر از خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با استفاده از ۵۰ دستگاه ویلچر در طول این مسیر به سالمندان و معلولان خدمات مورد نیاز را ارائه کردند.

همچنین در هنگام ورود کاروان نمادین کریمه اهل‌بیت(س) حرم مطهر حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت(س) گلباران شد.

بر اساس این گزارش همزمان با ورود کاروان نمادین حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور هیأت‌های مذهبی، زائران، مجاوران  و مدیران استان قم، اجتماع بزرگی با مدیحه‌خوانی احمد واعظی آیین گرامیداشت سالروز در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر برگزار شد.