به گزارش پایگاه خبری حضرت معصومه علیها السلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی در گفت‌‌وگویی، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار از امامزادگانی است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و پیش از تولد ایشان جد و پدر بزرگوارشان در عظمت این بانوی گرامی سخنانی بیان فرمودند.

وی خاطرنشان کرد: امام صادق علیه السلام هنوز حضرت فاطمه معصومه علیه السلام متولد نشده بود که فرمودند حرم خداوند مکه، حرم رسول اکرم(ص) مدینه، حرم امیرمؤمنان(ع) کوفه و حرم خاندان ما شهر قم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بخشی دیگر از سخنان پیشوای ششم شیعیان گفت: ایشان فرمودند از نسل من بانویی در شهر قم دفن می‌شود که از فرزندان موسی بن جعفر(علیه السلام) است که با شفاعت ایشان همه شیعیان وارد بهشت می‌شوند یعنی عظمت حضرت به اندازه‌ای است که می‌توانند همه شیعیان را در پیشگاه خداوند شفاعت کنند.

وی عنوان کرد: ویژگی دیگر حضرت زیارتنامه مخصوص به خود با مضامین بلند و بیانات مفصل است که در مورد هیچ یک از بانوان امامزاده این تعابیر ذکر نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با بیان اینکه حضرت معصومه سلام الله علیها از محدثان شیعه هستند، گفت: این بانوی بزرگوار روایات ناب و ارزشمندی از امامان نقل می‌کردند و در غیاب پدر پاسخگوی مسائل شرعی و سؤالات مراجعه‌کنندگان بودند. امام موسی کاظم علیه السلام پس از مشاهده پاسخ‌ها تعبیر «پدرش فدای او باد» را استفاده می‌کردند.

وی یادآور شد: لازم است قدر و عظمت این بانو را درک کنیم و شکرگزار و قدردان این نعمت باشیم و از خداوند می‌خواهیم که به همه شیعیان توفیق زیارت با معرفت حضرت فاطمه معصومه(س) را عنایت کند.