به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه بصیرت که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه تدوام انقلاب به حفظ اتحاد و انسجام مردم وابسته است، تصریح کرد: اکنون دشمن وحدت و انسجام مردم را هدف گرفته به همین علت باید از هر اقدامی که به وحدت ملت ضربه می‌زند جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ سخت با دست‌های خالی مقابل دشمن به پیروزی رسیدیم، اضافه کرد: در جنگ نرم جریان‌های مختلف مقابل نظام اسلامی قرار گرفته‌اند اما با تلاش همگانی می‌توانیم مقابل هجمه‌ها ایستادگی کنیم.

امام‌جمعه قم از تلاش دشمن برای نفوذ در میان مردم با استفاده از توطئه‌های مختلف یاد کرد و گفت: افرادی که برای جدایی میان قشر مذهبی و دانشگاهی تلاش کردند به این نتیجه رسیده‌اند که علم از دین جدایی‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: برخی مدعی هستند که هر انقلابی بعد از مدتی به نابودی کشیده می‌شود این نشان می‌دهد که آن‌ها خاستگاه انقلاب اسلامی را نفهمیده و متوجه قدرت این انقلاب نیستند چراکه انقلاب اسلامی ایران برخواسته از دامن الهی و اولیای خداوند متعال است و به دنبال براندازی بنیان انقلاب‌های غیراسلامی و غیرحق است.

آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه وحدت میان حوزویان و دانشگاهیان باید حفظ شود، عنوان کرد: نظام اسلامی اهداف بلندی را در دستور کار خود قرار داده است که برای رسیدن به آن‌ها سلایق شخصی باید کنار گذاشته شود و لحن‌های افراد هم باید دوستانه باشد تا بتوانیم به جذب مورد نظر برسیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از افراد به میزانی به غربی‌ها علاقه دارند که هیچگاه از غرب‌گرایی خود دست نمی‌کشند، این افراد نباید در جایگاه‌های کلیدی نظام اجازه حضور داشته باشند چراکه موجب تضعیف انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام می‌شوند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه مسئولان باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشند، گفت: فرمایشات رهبری انقلاب اسلامی مورد پسند امام زمان(عج) است به همین علت ما باید سلایق شخصی را کنار گذاشته و به فرمایشات ایشان عمل کنیم.