به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی ظهر امروز در مراسم تکریم از مدیر فرهنگی و هنری  آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن حضرت خدیجه(س) کتابخانه برگزار شد، با بیان اینکه خدمت در هر جایی از حرم مطهر افتخاری بزرگ است، اظهار کرد: خدمت در آستان مقدس مدال افتخاری برگردن ماست که باید قدردان آن باشیم.

وی اضافه کرد: کار در حوزه فرهنگی جمعی است نه فردی، اگر همه دغدغه داشته باشیم و از وقت خود بیشترین استفاده را انجام دهیم می‌توانیم به موفقیت مورد نظر برسیم.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در امور فرهنگی، بر لزوم تقویت تعامل در میان نیروهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: کارها باید با نظرخواهی، مشورت و همراهی یکدیگر دنبال شود و تا جایی که امکان دارد باید از هزینه‌های اضافی و حواشی پرهیز شود.

وی از خادمان با تجربه و هنرمند حرم مطهر به‌عنوان سرمایه‌های حقیقی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نام برد و ادامه داد: برخی از شخصیت‌ها در حرم مطهر در عرصه‌های فرهنگی و هنری جایگاه مشخصی دارند که باید به جایگاه آنان توجه کرده و در مجموعه معاونت فرهنگی به دنبال استفاده از ظرفیت آن‌ها باشیم.