به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خانم مؤذن در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن حدیث ویژه کارکنان، خدام، فراگیران و عموم خواهران اظهار داشت: ۴ بهمن‌ماه آخرین‌ مهلت ثبت‌نام در دوره‌های قرآنی و معارفی واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث است.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث با تأکید بر اینکه ثبت‌نام دوره‌های قرآنی و معارفی به‌ صورت حضوری انجام می‌شود، افزود: با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به انجام نام نویسی خواهران همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴، در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و کارت عابر بانک برای پرداخت هزینه کلاس را از مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره‌ها عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: درترم زمستان ۴۱ کلاس در زمینه روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن، ۱۲ کلاس در زمینه حفظ و ۲۳ کلاس در زمینه‌های معارفی برای خواهران در رده‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگ‌سال برنامه‌ریزی‌شده است.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام روخوانی، روان جوانی، تجوید، احکام عمومی، احکام بانوان، صحیفه سجادیه، سبک زندگی اسلامی، مهدویت، همسرداری، تربیت کودک، تفسیر سوره‌های منتخب، تفسیر موضوعی قرآن، شیعه شناسی، تغذیه سالم از دیدگاه آیات و روایات، ترجمه و مفاهیم قرآن، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات قرآن ترجمه و مفاهیم تکمیلی قرآن (مصحف)، عقاید و مهدویت نوجوان را از رشته های معارفی و قرآنی‌ ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث عنوان کرد.

مؤذن افزود: حفظ آزمایشی، حفظ جزء ۲۶، کارگاه تجوید حفاظ و برخوانی از دوره‌هایی است که درزمینهٔ حفظ در ترم زمستان برای خواهران برنامه‌ریزی و تدوین‌شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن حدیث به واحد خواهران مرکز واقع در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس حاصل نمایند.