به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در جمع مردم در یادواره شهدای منطقه نیروگاه قم و هشت شهید روستای یکله همدان در مسجد شهزاده علی‌اکبر(ع) طی سخنانی با اشاره به اینکه دین یک مجموعه به هم پیوسته و نیازمند مراقبت است، اظهار کرد: دستورات دینی باید در کنار یکدیگر مورد توجه قرار گیرند چراکه فقط عمل به یک رسالت دینی نمی‌تواند انسان را به سعادت برسد.

وی از حوزه‌های علمیه، مراجع تقلید، حرم بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران به‌عنوان ویژگی‌های شهر مقدس قم یاد کرد و افزود: قم به‌عنوان حرم اهل‌بیت(ع) معرفی شده و هر فردی باید در این حرم نسبت به انجام تکالیف و آداب دینی نگاهی ویژه داشته باشد.

امام‌جمعه قم از حضرت معصومه سلام‌الله علیها به‌عنوان مدافع و مؤسس حرم اهل‌بیت(ع) نام برد و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در چندین دیدار نسبت به لزوم پاسداری از حرمت شهر مقدس قم تاکید داشتند چراکه حرم اهل‌بیت(ع) دارای حرمت ویژه‌ای است و این حرمت باید توسط مردم و مسئولان حفظ شود.

وی با بیان اینکه دشمن طی ۴۰ سال اخیر به صورت مستمر به دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامی بوده است، مطرح کرد: به برکت رعایت تکالیف و توجه به آموزه‌های دینی توانسته‌ایم انقلاب اسلامی را به جایگاه قابل قبولی برسانیم.

آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه مسئولان باید دلسوز نظام و در کنار مردم باشند، گفت: افراد هراسان از دشمن به‌درد مسئولیت نمی‌خورند چراکه فرد مسئول در نظام اسلامی نباید هراسی از مقابله با دشمن داشته باشد.

خاطرنشان می شود در پایان این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.