به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید پس از مطالعه جزوه ۴۷ صفحه ای از شرح مختصر زیارت حضرت صدیقه طاهره (س) و همچنین برگزیده بیانات و رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره حضرت بانوی بانوان عالَم، به ۱۱ پرسش چهار گزینه‌ای پاسخ دهند تا یکی از برندگان جوایز این مسابقه فرهنگی باشند.

یکی از نکات جالب توجه این مسابقه، همزمانی حضور در یک رویداد فرهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با طرح ختم تلاوت ۱۸ هزار سوره مبارکه کوثر از سوی شرکت کنندگان، هدیه به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و به نیت آمرزش گناهان و تعجیل در امر ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) است.

جزوه این مسابقه از طریق نشانی اینترنتی Quiz.amfm.ir به صورت رایگان قابل دریافت است و علاقمندان تا بیست و دوم بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند تا در این رویداد فرهنگی و به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام شرکت کنند.

در عین حال در جزوه این مسابقه فصل هایی با عناوین «سرور زنان»، «رسیدن به مقام صدّیقین»، «حقیقت شب قدر»، «تسلّی قلب»، «مادرانه»، «سلوک ولایی»، «مدار ولایت»، «طریق شفاعت»، «عبور از اوهام طواغیت» و «عصر ظهور، عصر تجلّی» به چشم می خورد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۶۷ تماس بگیرند و یا به واحد خدمات و مسابقات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها واقع در طبقه فوقانی صحن صاحب الزمان (عج) مراجعه کنند.