به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، در این مراسم که صبح امروز در موزه آستان مقدس برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی احمدی، ضمن تقدیر از زحمات استاد کشفی در مدیریت موزه و خدمات هنری وی در آستان مقدس گفت: موزه، تنها محل نگهداری آثار تاریخی نیست، بلکه باید منتقل‌کننده پیام‌ها و عبرت‌ها برای مخاطبان مختلف باشد.
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) افزود: در موزه آستان مقدس، آثار فرهنگی ارزشمندی نگهداری می‌شود که دربردارنده پیام‌ها و عبرت‌های مختلف است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کشفی در این مراسم اظهار داشت: آثاری که در این موزه قرار دارد، نتیجه ابراز محبت انسان‌ها به اهل‌بیت علیهم‌السلام است.از گذشته تا امروز محبان اهل‌بیت و حتی افرادی با مذهب غیر شیعه ضمن ابراز احترام و ارادت به این خاندان شریف، آثاری را به آن‌ها اهدا کرده‌اند.
مدیر سابق موزه آستان مقدس ادامه داد: عتبات معصومین علیهم‌السلام در سراسر جهان، بهترین مکان برای حفاظت از نفایس و آثار تاریخی است فرهنگ و هنر کشورها را نشان می‌دهد.
حجت‌الاسلام فتح‌الله زاده، مدیر موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز در این مراسم اظهار داشت: ما باید رسالت موزه آستان مقدس که منتقل‌کننده فرهنگ‌ها و عبرت‌هاست را خوب درک کنیم و از آن حراست نماییم.
وی همچنین بر ضرورت معرفی آثار موزه آستان مقدس و جذب آن‌ها برای بازدید از این مکان تأکید کرد.