به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «شکوه چهل ساله در قم» که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه نمایشگاه‌ها با نگاه‌ها و انگیزه‌های مختلفی برگزار می‌شوند، عنوان کرد: برخی نمایشگاه‌ها برای جلب نظر مشتریان به سمت کالاهاست اما برخی نمایشگاه‌ها تبیینی است و پشت آن فکر و فلسفه‌ای وجود دارد.

وی اضافه کرد: نمایشگاهی که به‌عنوان انقلاب و برای نمایش پیروزی یک امت برپا می‌شود به دنبال ارائه محصول یک انقلاب و نهضت به مردم است به همین علت این نمایشگاه باید متناسب با نهضت و انقلاب باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم از تلاش دشمن برای نرسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود یاد کرد و گفت: دشمن هیچگاه از توطئه‌های خود دست نکشیده و همیشه به دنبال ضربه‌زدن به حرکت‌های انقلابی بوده است، در این میان صهیونیست‌ها نقش محوری را بر عهده دارند چراکه پشت سر همه فتنه‌های دنیا یک صهیونیست حضور دارد.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه‌های دهه فجر باید رویکرد مقایسه‌ای داشته باشد، گفت: دستاورد انقلاب به سرکار آمدن موحدین و رفتن مشرکین بوده که این موضوع به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد باید در نمایشگاه‌های ما جلوه داشته باشد.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه ما به دنبال برپایی نمایشگاهی با هویت دین‌داری و ولایت‌مداری هستیم، مطرح کرد: امیدواریم در این نمایشگاه بتوانیم مفاهیم مورد نیاز را به نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم.