به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، سرهنگ موسی مرتضایی کیا صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی در سالن محراب حرم مطهر گفت: بهمن‌ماه یادآور ورود امام خمینی(ره) به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی است که امسال با ایام فاطمیه و سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها هم‌زمان‌شده که برکت خاصی به بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب داده است.
وی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و شناخت الگو و سیره نبوی در بهره‌گیری از سبک زندگی دینی را رویکرد آیین بزرگداشت دهه فجر دانست و گفت: یگان ویژه ناجا قم در این ایام، با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف، تلاش مضاعفی در راستای خدمت به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل‌بیت(س) دارد.
فرمانده یگان ویژه ناجا قم بابیان این‌که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزایش سطح مشارکت با نهادها و سازمان‌ها و همگام‌سازی فعالیت‌ها ظرفیت بزرگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده است، گفت: ازجمله فعالیت‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پایگاه‌های فرهنگی در پذیرایی از عزاداران فاطمی در سطح شهر قم است.
وی با اشاره به برنامه ترویج عفاف و حجاب در ایام دهه فجر گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آیین تجلیل از بانوان خوش حجاب در دستور کار قرار دارد که در این راستا هدایایی در میان بانوان باحجاب برتر توزیع می‌گردد.
سرهنگ مرتضایی کیا افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی، با هماهنگی‌هایی که با اداره کل آموزش‌وپرورش انجام‌شده، اجرای مسابقات فرهنگی و اخلاقی در میان دانش آموزان در حال انجام است.
وی با اشاره به حضور یگان ویژه ناجا در نمایشگاه ۴۰ ساله انقلاب در مصلی قم و نشان دادن توانمندی‌های این یگان ادامه داد: از دیگر کارهای در حال اجرا، برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع بسته‌های حمایتی در مناطق محروم است.