به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همزمان با برپایی نمایشگاه «فجر فاطمی» در آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، در سه روز ابتدایی برپایی این نمایشگاه، بیش از هزار ۵۴۵ خردسال، کودک و نوجوان دختر از این نمایشگاه بازدید کردند.

بخش کودک و نوجوان نمایشگاه «فجر فاطمی» با عنوان «مدرسه انقلاب» همه‌روزه در نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه در بخش نوجوان شامل غرفه‌های سبک زندگی اسلامی (طب اسلامی شامل آموزش صحیح زندگی کردن، آداب غذا خوردن، آداب پوشیدن، آداب خوابیدن، آداب مسواک زدن، آداب حمام رفتن، آداب نمازخواندن، آداب وضو گرفتن، بهداشت عمومی می‌شود که از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۱۵ برای نوجوانان برپا است) تئاتر، کارگاه فضای مجازی (ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰) کارگاه مشاوره (از ساعت ۱۳ تا ۱۴) و غرفه وارثان انقلاب (شامل بازی، مسابقه، سرگرمی) می‌شود.

در بخش کودک و خردسال این نمایشگاه غرفه غنچه‌های انقلاب «نمایش عروسکی ویژه کودکان و خردسالان ۴ تا ۷ سال»، غرفه سربازان انقلاب «نقاشی، رنگ‌آمیزی، کلاژ» و غرفه نوگلان انقلاب «اجرای جنگ معارفی و بازی ویژه کودکان ۸ تا ۱۱ سال» برای کودکان برپاشده است.

همچنین هیئت بنات الکریمه ویژه نوجوانان همه‌روزه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ محفل عزاداری ایام فاطمیه را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش‌ در سه روز ابتدایی برپایی این نمایشگاه ۲۶۵ کودک خردسال،۶۰ نوجوان و هزار و ۲۲۰ دانش‌آموز در قالب اردوها از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند که درمجموع بیش از ۱۵۴۵ خردسال، کودک و نوجوان از این نمایشگاه بازدید داشته‌اند.

لازم به ذکر است، نمایشگاه فجر فاطمی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه  در دو بخش« مدرسه انقلاب» و « حدیث ولایت» ویژه کودک و نوجوان و  همچنین بانوان در ضلع غربی بالکن شبستان امام خمینی (ره) برپا است.