به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، فروغ الزمان تجلی (حاجیه تجلی)، مسافر پرواز انقلاب ظهر امروز در همایش «زن در آینه چهل‌سالگی انقلاب» که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به خاطرات دیدار خود با امام خمینی (ره) اظهار داشت: در ۲۲ سالگی به عنوان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان با امام خمینی (ره) در فرانسه دیدار داشته است.

وی افزود: در دیدار با امام خمینی (ره) آنچه پیش از همه‌چیز جلب‌توجه می‌کرد شجاعت و پایداری بی‌نظیر امام بود.

مسافر پرواز انقلاب با تأکید بر اینکه در محل اقامت امام خمینی (ره) در فرانسه هیچ محافظی وجود نداشت، تصریح کرد: امام در خانه‌ای زندگی می‌کردند که نه قفل داشت و نه حصار محافظی و هرکسی به‌راحتی می‌توانست وارد منزل امام شود و ایشان را ترور کند؛ اما با این وجود امام هرگز از دشمنان نهراسیدند.

تجلی ادامه داد: حتی در هنگام شب محل اقامت امام خمینی (ره) در نوفل‌لوشاتو بدون محافظ بود به‌گونه‌ای که هر کسی می‌توانست به‌راحتی به پشت پنجره و درب اتاق امام رفته و ایشان را در حال انشای پیام به انقلابیون مشاهده کند.

پژوهشگر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند امام خمینی(ره) را در قلب دشمنان از آسیب‌ها حفظ کرد، گفت: متأسفانه باوجود شجاعت‌های امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید؛ امروز عده‌ای باوجود پشتوانه‌هایی مانند موشک‌های نقطه زن که در یک لحظه می‌توانند تلاویو را با خاک یکسان کنند، در رأس نظام قرارگرفته و به دنبال مذاکره با آمریکا هستند.

تجلی با اشاره به‌روزهای قبل از انقلاب و دوران جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: در روزهای جنگ نه سلاح مناسبی برای جنگ بود و نه موشک‌های نقطه زن؛ اما رزمندگان با جان خود از انقلاب حراست کردند؛ بنابراین جامعه ایران امروز نیازی به مذاکره با عرب ندارد و مذاکره با غرب و آمریکا خیانت به آرمان‌های انقلاب است.

وی تصریح کرد: خداوند با حفاظت از امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به مردم نشان دادند که راه حضرت زهرا سلام‌الله علیها و قیام ایشان در دفاع از ارزش‌های دینی و نعمت امامت همچنان روشن بوده و ادامه دارد.

مسافر پرواز انقلاب با بیان اینکه گرانی و تورم نمی‌تواند اعتقادات مردم را نسبت به انقلاب اسلامی سست کرده و موجب سازش با دشمنان شود، ادامه داد: امروز در چهلمین بهار انقلاب خداوند به برکت خون شهدای مدافع حرم و بازگشت روحیه معنویت به جامعه از اسلام و انقلاب حراست و نگهبانی کرده است.

تجلی افزود: همواره در طول تاریخ و در بزنگاه‌های حساس خداوند با یک اتفاق بزرگ از مؤمنان دستگیری کرده است و در چهلمین بهار انقلاب نیز همان‌طور که مطرح شد، خداوند با خون شهدای مدافع حرم از انقلاب و اسلام حراست کرد.

وی تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که مادران شهدای مدافع حرم رسالت خود را در زمینه تربیت فرزندان صالح و شایسته به‌درستی انجام داده‌اند و امروز نوبت بانوان دهه چهلم انقلاب است که فرزندانی همچون امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله عالی) تربیت کنند.

مسافر پرواز انقلاب با نوید وعده زودهنگام فتح بیت‌المقدس ادامه داد: بانوان جامعه اسلامی با حجاب و عفاف، اقامه نماز اول وقت و لقمه حلال باید فرزندانی صالح و سلحشور تربیت کنند که با رشادت و ایستادگی خود در برابر خطر نفوذ و استعمار بتوانند بستر انقلاب جهانی امام زمان (عج) را فراهم کنند.

تجلی یادآور شد: بانوان ایرانی برای رسیدن به هدف تربیت نسل صالح باید از معصیت و گناه دوری کنند؛ این کار جز با غلبه بر هوای نفس و حضور در مساجد و انس با علمای برجسته اسلام ممکن نیست.