به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم وطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم در پیامی شهادت کارکنان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.
با تقدیر و تشکر از پیام روشنگرانه ، امید بخش و راه گشای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) باز هم ملت بزرگ ایران در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مقتدرانه و دشمن شکن خود حماسه آفریدند. بار دیگر مزدوران عنود،خبیث و بزدل آمریکا و صهیونیسم برای انتقام با حمله تروریستی عده ای از حافظان امنیت و مرزبانان شجاع کشورمان را شهید و مجروح ساختند.
تروریست های جنایتکار، سردمداران خبیث استکبار و ایادی آنان در منطقه بدانند این گونه جنایات در اراده آهنین ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح برای دفاع از ارزشهای اسلامی و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد کرد.
ضمن تاکید بر پیگیری موضوع و برخورد قاطع با عوامل اصلی، با تسلیت این حادثه تلخ به فرماندهی معظم کل قوا، ملت بزرگ ایران، نیروهای مسلح غیور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده های این عزیزان درکنار مضجع شریف حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) از درگاه الهی برای شهیدان علو درجات و مجروحان شفای عاجل و برای خانواده های آنان صبر و اجر مسئلت می کنم.

سید محمد سعیدی
نماینده ولی فقیه، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم
۲۵ بهمن ماه