به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سال ۱۳۹۷ این بار با عیدی حقیقی به پایان می‌رسد , مردم شریف ایران با روحیه انقلابی این سال را با شادی به پایان خواهند رساند.

سالروز ولادت تنها نقطه امید تاریخ، امام علی علیه‌السلام؛ این بار برای ملتی که با نوروز به قلب خود جلا می‌دهند تا برای کار و کوشش آماده شوند با طلوع خورشید عالم‌تابی چون مولا امیرالمؤمنین سال شمسی خود را آغاز می‌کنند، خورشیدی که امسال به عنایت او نوروز باستانی در دل شب طلوع خواهد کرد.

آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به‌عنوان کانون مرکزی انقلاب اسلامی ایران بر اساس سنت‌های اسلامی خود در این میلاد فرخنده میزبان زائران علوی است، آری زائران در این مکان مقدس پای منابر معارفی می‌نشینند تا میزان و اصول ایمانی را دریافته و سال اسلامی خود را بر اساس چنین محوری تدبیر کنند.

بر اساس این گزارش ساعت ۱۰ صبح روز ۲۹ اسفند محافل معارفی حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام میر کریمی  آغاز به کار می‌کند، مداحان اهل‌بیت آقایان هاشمی و احمد ولی مدیحه‌سرایی و گروه تواشیح عترت به اجرای سرود می‌پردازند.

پس از نماز عصر محفل سخنرانی حجت‌الاسلام لقمانی و مدیحه‌سرایی حاج حسن اسد الهی زینت‌بخش فضای حریم معصومی خواهد بود.

ساعت ۱۷ گام دوم آیین بزرگداشت سالروز میلاد امام علی علیه اسلام آغاز می‌شود و حجت‌الاسلام گنجی و مدیحه‌سرایی حسن مالکی نژاد و جواد اشعری و اجرای سرود گروه موعود از برنامه‌هایی است که در این بخش به چشم می‌خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی سخنران شام سالروز میلاد است و آیین جشن شام ولادت امام علی علیه‌السلام با حضور شاعر اهل‌بیت(ع) آقای مجید تال و اجرای گروه سرود معراج انجام می‌شود.