به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همزمان با تعطیلات نوروز سلسله کارگاه‌های «گام‌های خوشبختی» در مدرس ۸ شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در حال برگزاری است.
در این کارگاه‌ها مهارت‌های تربیت فرزند، مهارت‌های ارتباطی زوجین، معیارهای انتخاب همسر، آموزش‌های پیش، حین و بعد از ازدواج، زندگی عاشقانه زندگی عاقلانه، سبک زندگی و خانواده و فضای مجازی به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.
این کارگاه‌ها همه‌روزه بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.
تدریس این کارگاه‌ها را حجج‌الاسلام واشیان، همتیان، افشاری، شیخ‌الاسلامی، کاشانی نژاد و بازیان بر عهده دارند.
سلسله کارگاه‌های «گام‌های خوشبختی» از ۳ فروردین‌ماه ۹۸ در حرم مطهر آغازشده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

برگزاری کارگاه‌های مهارتی ویژه بانوان در حرم مطهر

همچنین واحد مشاوره خواهران در ایام تعطیلات نوروزی به‌صورت اختصاصی برای بانوان کارگاه‌های «گام‌های خوشبختی» را از ساعت ۱۱ تا ۱۲«قبل از نماز ظهر و عصر» در مدرس ۸ برگزار می‌کند. تدریس این کارگاه‌ها را اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران بر عهده دارند.
خانم‌ها خدایی، داروغه، حیدری، عزیزی معین و حسینی از اساتید کارگاه‌های ویژه بانوان هستند.

ارائه خدمات مشاوره فردی در ایام تعطیلات نوروز به بانوان

اضافه بر برگزاری کارگاه‌های مهارتی، واحد مشاوره حرم مطهر در ایام تعطیلات نوروزی به‌صورت فردی نیز به بانوان زائر و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.
بانوان برای استفاده از این خدمات فرهنگی می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ به واحد مشاوره خواهران واقع در صحن جوادالائمه، بالکن درب ۱ مراجعه کنند.

ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش ۴۰۰۰ بانو در سال ۹۷

همچنین واحد مشاوره خواهران در سال ۹۷ با ۴۰ کارشناس به ۴۱۴۰ بانو درزمینه مباحث اخلاقی ازدواج، اعتقادی، تحصیلی، تربیت فرزند، تغذیه، جنسی، خانواده، روان‌درمانی خدمات مشاوره‌ای ارائه کرده است که میانگین مدت‌زمان مشاوره حضوری برای هر نفر ۴۰ دقیقه بوده است.