به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، کوروش زارعی بازیگر سریال یوسف پیامبر مهمان سیزدهمین شب ویژه برنامه جشن همراهی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بود.
وی که در سریال یوسف پیامبر نقش برادر تواب حضرت یوسف علیه السلام را بر عهده داشت گفت: افتخار می کنم که سالهاست خودم و همه خانواده ام خادم حضرت معصومه سلام الله علیها هستیم.
او خطاب به مجاوران و زائران حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: شما در قسمتی از بهشت قرار دارید و تنفسی که می کنید هوای بهشتی است.
وی با بیان این که ۲۵ ساله که در سینما و تلویزیون کار می کنم و قمی هستم، گفتم: همه همکارانم می گویند که چرا هر روز صبح مسیر قم – تهران را می روی و شب باز می گردی! چرا ساکن تهران نمیشوی؟ اما من هر چه دارم از همجواری حضرت معصومه سلام الله علیها است. یکی از دلایلی که مقاومت کردم و این مسیر را هر روز می روم و می آیم عشق به کریمه اهل بیت(س) است.
این هنرمند گفت: هر وقت در زندگی ام مشکلی ایجاد شده مشکل گشایم حضرت معصومه سلام الله علیها بوده است. این بانو را ولی نعمت خودم و خانواده ام می دانم؛ اگر زندگی و همسر و فرزندان خوبی دارم و اگر عزتی دارم اول خدا و بعد حضرت معصومه علیهالاسلام علت آن بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که از حضرت معصومه سلام الله علیها و اهل بیت خواستم این بوده که تا زنده ام خودم، زنم و بچه هایم خدمتگذار اسلام و اهل بیت(س) باشیم و وقتی من را در قبر می گذارند سر خدمت به اهل بیت را زمین بگذارم.
زارعی تأکید کرد: از بهترین کارهایی که تا کنون انجام داده ام، سریال یوسف پیامبر است. هنوز برکات سریال یوسف پیامبر در زندگی ام جاری است بزرگترین برکتی که داشت حج تمتعی بود که به ۴ نفر از عوامل سریال دادند و من جزو این ۴ نفر بودم.
این هنرمند قمی افزود: وقتی در کشورهای عربی و اسلامی می روم مردم آنجا به من گله می کنند که چرا عربی بلد نیستی و می گویند تو با سریال یوسف پیامبر دیگر متعلق به ایران نیستی و به کل جهان اسلام تعلق داری.
وی گفت: تا کنون نمایشی برای حضرت معصومه سلام الله علیها ساختم که تلویزیون هم بارها آن را پخش کرده و در یک‌نمایش هم با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها بازی داشتم. اما قرار است آقای جواد افشار کارگردان سریال «کیمیا» و «آنام» که از سریال های پر بیننده بوده است و خودش هم قمی است، سریال حصرت معصومه سلام الله علیها را بسازد. امیدوارم بتوانم در این اثر هم حضور داشته باشم.
وی با اشاره به اجرای نمایش «خورشید کاروان» در شهر حلب گفت: مردم حلب بجز نبل الزهرا اکثرا مسیحی هستند ما در اجراهای آنجا، شبی هزار و ۸۰۰ تماشاچیان مسیحی داشتیم. ماجرای تئاتر ما در مورد آن دیر و کشیشی که با سر امام حسین مسلمان شد، بود؛ تماشاچیان ما همه مسیحی یا اهل سنت بودند، از کشیش ها گرفته تا علمای اهل سنت، ولی در همان اجراها یک‌مسیحی مسلمان شد و یک اهل سنت به تشیع گروید و این از افتخارات ما بود.