به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی روز گذشته در دیدار با جمعی از جمعی از جهادگران و گروه‌های جهادی که در مقر ستاد کمک‌های مردمی استان قم به مناطق سیل‌زده در پل‌دختر لرستان انجام شد، با بیان اینکه امام حسین علیه‌السلام در طول زندگی خود سیره و روش ماندگاری را دنبال کردند، اظهار کرد: اگر اسوه ما امام حسین علیه‌السلام هستند ما باید در همه شؤن زندگی حضرت را الگوی خود بدانیم و در این راستا باید به همه ابعاد زندگی ایشان نگاه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: رودخانه محلی طبیعی برای عبور جریان سیل است و اگر ما در حاشیه این رودخانه خانه بسازیم و به حریم رودخانه تجاوز کنیم روزی می‌رسد که این رودخانه به حریم خانه تجاوز می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه انسان با بلاها و آسیب‌ها مورد آزمون الهی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: همه مردم برای رفع مشکلات سیل‌زدگان دغدغه‌مند هستند و به صورت مستمر کمک‌ و یاری رساندن به آن‌ها را دنبال می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم یادآور شد: در این میان برخی افراد حوادث طبیعی را همبه نظام و انقلاب ربط می‌دهند و با کارهای نادرست خود خط شهدا را تضعیف می‌کنند، این افراد در حقیقت در زمین دشمنان بازی می‌کنند و باید بدانند که ما همه فرزندان این کشور هستیم و باید برای تعالی آن در کنار یکدیگر تلاش کنیم.