به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در حاشیه اعزام خادمان و کمک‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مناطق سیل‌زده خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه این آستان مقدس همانند دستگاه‌ها، نهادها، مجموعه‌های مختلف و مردم، کمک به سیل‌زدگان را وظیفه خود می‌داند، اظهار کرد: امروز خادمان حرم مطهر همراه با کالاهای مهم مورد نیاز سیل‌زدگان و کمک‌های نقدی آستان مقدس به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند.
وی از سفر اخیر خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مناطق سیل‌زده لرستان یاد کرد و افزود: این آستان مقدس همراه با مردم سیل‌زده است و تلاش می‌کند تا بر اساس توان خود رفع مشکلات آن‌ها را دنبال کند.
تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به برخی از ویژگی‌ها ماه شعبان اشاره کرد و گفت: نزول آیه «تَعَاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَالتَّقْوَی» نشان از اهمیت در کنار هم بودن مؤمنان است و یکی از مهم‌ترین پیام‌های پیامبر اسلام(ص) این است که مردم در هر شرایطی باید به دنبال کمک به یکدیگر باشند.
وی یادآور شد: شکرانه اینکه چنین اتفاقی برای ما رخ نداده، این است که به افراد آسیب‌دیده کمک کنیم هر چند رسیدن به این توفیق نیز نیازمند داشتن لیاقت است.