به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به همت واحد مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ایام شعبانیه ۲۰ حلقه معارف مهدویت در مدت ۱۰ روز برای بانوان زائر و مجاور در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار خواهد شد.
این حلقه‌های معارف مهدوی که از روز سه‌شنبه ۲۷ فرودین ماه در نوبت صبح و عصر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها آغازشده، تا ۶ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
این حلقه‌ها با موضوعات معرفت به امام زمان (عج)، وظایف بانوان در زمینه‌سازی ظهور، شرح فرازهایی از مناجات شعبانیه، علائم و شرایط ظهور، ضرورت شناخت امام زمان(عج)، شرح صلوات شعبانیه، راه‌های انس با امام زمان(عج)، مروری بر نقش انقلاب اسلامی در زمینه‌سازی ظهور، فواید وجودی امام غائب، انتظار و ویژگی‌های منتظران، راه‌های خشنودی امام زمان(عج) و نقش مادران در تربیت مهدوی فرزندان برگزار می‌شود.
تدریس این حلقه‌های معارف مهدوی را خانم‌ها احدی، انصاری، اخوت، زینلی، ارجمند شکوری، الهی پور، علیزاده، براتیان، وفایی، نصوری، یوسفی و خانم موسی کاظم از اساتید حوزه علمیه خواهران و موسسه مهدی موعود بر عهده دارند.