به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محمدصادق ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه استان خراسان جنوبی از جمله برترین استان‌های مذهبی کشور است، اظهار کرد: مردم متدین این استان به برکت حضور علما و فضلای دینی نسبت به کمک به نیازمندان نگاهی ویژه دارند و همیشه در عرصه‌های مختلف در گروه استان‌های برتر قرار داشته‌اند.
وی اضافه کرد: ظرفیت نیروی انسانی خراسان جنوبی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه قابل توجه است که امیدواریم از این ظرفیت برای پیشرفت این استان به شیوه مطلوب استفاده کنیم.
استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه این استان از نعمت‌های الهی به شیوه مطلوب برخودار است، تصریح کرد: خشکسالی یکی از مشکلات این استان بود اما با بارش‌های اخیر شاهد احیای قنوات و پر شدن بخشی از ظرفیت‌ سدهای این استان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و امیدواریم در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و اقتصادی بتوانیم مقابل هجمه‌ها ایستادگی کرده و به راه خود ادامه دهیم.