به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و مسئولان سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و همت امام و مردم به نتیجه رسید، اظهار کرد: بسیاری از آموزه‌های دینی به برکت انقلاب اسلامی احیا شده است و علماء دینی در خدمت ولایت و دستگاه الهی توانستند در احیای این آموزه‌ها نقش مهمی را ایفا کنند.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به میزانی جلوه کرد که عطر ولایت نه فقط در ایران بلکه در عراق و سوریه لبنان و بسیاری از کشورهای دیگر ترویج شده است.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دستاوردهای فرهنگی آستان‌های مقدس را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: با همراهی مطلوب مردم در انقلاب اسلامی توانستیم به بسیاری از اهداف دینی برسیم.
وی با بیان اینکه ارتباط دو طرفه میان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و آستان قدس رضوی دنبال می‌شود، گفت: همانطور که حضرت معصومه سلام‌الله علیها از مروجین ولایت امام رضا علیه‌السلام بودند ما نیز تلاش می‌کنیم تا در مسیر ترویج معارف رضوی گام برداریم