به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست اعضای شورای سیاست‌گزاری قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: طرح پارسا که در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسیده است سه مصوبه اصلی داشته که از جمله این مصوبات، نظارت بر اجرای طرح و اختصاص اعتبارات توسط دستگاه‌های مرتبط بوده که با محوریت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی دنبال شده است.
وی با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به دنبال حمایت از طرح پارسا است، اضافه کرد: هر چند برخی ایرادهایی به این طرح گرفته‌اند اما ما به دنبال این هستیم تا در جلسات کارشناسی‌شده نظرات صاحب‌نظران را مورد بررسی قرار داده و به ارتقای کیفی طرح برسیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری جلسات مختلف با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان قم به دنبال این هستیم که ظرفیت‌های فرهنگی استان برای اجرای طرح پارسا بسیج شود.
وی از برگزاری جشنواره فرهنگی «فروشگاه و فروشنده برتر» در راستای ترویج فرهنگ‌های استفاده از کالای ایرانی، حجاب و عفاف، انصاف و نام زیبا تصریح کرد: اقدامات اجرایی این جشنواره با محوریت استفاده از نظرات مردم در مورد عملکرد فروشگاه‌ها درحال دنبال شدن است.