به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، پیام آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر به شرح زیر است:

اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ
حلول ماه شوال پس از یک ماه عبادت و خوشه چینی معارف از آیات نورانی قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام عید بزرگ و وحدت بخش فطر را نوید می‌دهد. مؤمنان خداجو در حالی‌که جشن معنویت و تقرب الی‌الله می‌گیرند با زمزمه نوای
اللَّهُ أَكْبَرُ وَ لِلَّهِ الْحَمْدُ الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا هَدَانَا و با عمل به آیه مبارکه قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَكي وَ ذَكَرَ اسمَ رَبِّهِ فَصلي با پرداخت زکات فطره نماز عید را اقامه می‌کنند.
امید است همه ما با حفظ سرمایه‌های معنوی و گوهر گران بهای تقوای بدست آمده در ماه مبارک رمضان با رعایت اوامر و نواهی الهی و خدمت و رسیدگی به نیازمندان و گره‌گشایی از امور آنان شکرگذار نعمت‌ها بوده و زمینه استمرار غفران، رحمت و نزول بیشتر برکت الهی را فراهم نماییم.
از جواربارگاه بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ضمن تبریک این عید بزرگ به مسلمانان، و زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام قبولی طاعات و عبادات همگان را از درگاه الهی مسئلت می‌کنم.
از همه نهادها، دستگاه‌های مسئول، خیرین و کسانی که در برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در استان و شهر مقدس قم و حرم اهل بیت علیهم‌السلام همکاری داشته و رونق بخش محافل قرآنی و ذکر اهل بیت علیهم‌السلام شده‌اند به ویژه خادمین محترم تقدیر و تشکر می‌نمایم.

سید محمد سعیدی
نماینده ولی فقیه،امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم