به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور ظهر امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه برخی نمادها و ساختمان‌سازی‌ها چهره شهر مقدس قم را تخریب می‌کند، اظهار کرد: در حوزه ظاهری باید به وضعیت شهر قم توجهی ویژه داشته و حساسیت دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری را برانگیزیم.
وی با اشاره به اینکه تصمیم‌ها باید از مسجد به‌عنوان مرکز تجمعات محلی گرفته شود، تصریح کرد: مبلغان باید به دنبال بهره‌مندی از ظرفیت مساجد باشند و به صورت پویاتر رسالت‌های خود را دنبال کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: این مجموعه در راستای تربیت طلاب توانمند گام‌های مطلوبی برداشته و بیش از ۳۰ هزار طلبه فارغ‌التحصیل را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و اکنون برای مشارکت در رفع ناهنجاری‌ها در قم آمادگی لازم را دارد.
وی بر لزوم توجه به برخوردهای سلبی با عاملان اصلی ناهنجاری در قم تاکید کرد و ادامه داد: موضوع اصلی شبکه‌های هدفمند است که درحال ترویج فساد در شهر قم هستند و ما باید به شناسایی و رفع آن‌ها اقدام کنیم.
با تاکید بر اینکه موضوع عفاف باید بیشتر از حجاب مورد توجه قرار گیرد، گفت: بسیاری از ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها نشان از نبود عفت است که اگر این عفت به جامعه برگردد شاهد رفع بخش قابل توجهی از ناهنجاری‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/