به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عزت‌زمانی شب گذشته در نشست قرارگاه ۱۹ دی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح حریم حرم در اطراف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اظهار کرد: در این محدوده جغرافیایی امر به معروف و نهی از منکر به صورت ویژه توجه روحانیون و طلاب دنبال شده است.
وی از انجام اقدامات مشترک با مشارکت شهرداری در راستای ترویج فرهنگ دینی با استفاده از بسترهای ظاهری شهر قم یاد کرد و افزود: در طرح‌های مختلف از جمله پارسا به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم اما امیدواریم در این راستا بتوانیم از ظرفیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز استفاده کرده و بتوانیم به مطالبه‌گیری متناسب با موضوع برسیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به تشکیل حلقه‌های داوطلب مردمی با محوریت مساجد عنوان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت قرارگاه ۱۹ دی بتوانیم خدمات اجتماعی بیشتری به این حلقه‌های مردمی ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه امور مساجد فقط بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی نیست، تصریح کرد: مدیریت مساجد در استان قم به جایگاه مورد نظر نرسیده است اما امیدواریم این سازمان به‌عنوان دارنده نقش هدایت‌گری در مسجد بتواند به نقش مدیریتی مورد نظر نیز برسد.